تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 15:41 | نویسنده : ali

عکس عاشقانه کودکان (آبجی داداشی)

روزی دلم می خواست در این مسیر ناهموار سرنوشت

تنها دست های گرمت راهنمای خواهرت در این ظلمت و تاریکی باشد.

آن روزها دلم می خواست دوستت دارم فقط واژه ای باشد

برای به زبان آوردن احساس پاک بین من و تو……..

 

 

آرزو داشتم تو با نام برادر با ماندنت در کنارم مرا از دیدن کابوس های شبانه رهایی بخشی

و آرامبخش لحظات پر از اضطراب و تنهایی ام

در این دنیای پر از نیرنگ و دروغ شوی

و زخم های قلبم را با وجود پر مهرت التیام بخشی.

اینک تو کنارم هستی ، کسی که با جان و دل برادر خطابش می کنم

و همیشه و تا ابد کنارش خواهم ماند.

می دانم احساس بین من و تو عشقیست صادقانه میان قلب هایمان

اما افسوس که آدم های پر از گناه همه را مانند خود می بینند

و توانایی درک این حس پاک خالی از گناه را ندارند.

و اما این لحظه یک آرزو بیشتر ندارم و آن اینکه

دلم می خواهد همیشه روی خط زندگی

فقط جای پای من و تو

و انسان هایی صادق و یکرنگ درست مثل خودمان باشد

و خدا همیشه نگهدار عشق های پاک میان خواهر و برادرانی

از جنس احساس زیبای خواهرانه و برادرانه…….

الهی آمیـــــــــــــــــــــن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت گوشی
  • پنجه